Roadtrip deel 2

6 mei 2021 - Hoek Van Holland, Nederland

Hoek van holland

6 mei 2021

Maastricht

We vertrekken ’s morgens uit ons hotel in Kerkrade en rijden naar Maastricht. Nadat we de auto in het centrum hebben geparkeerd slenteren we door de straten in Maastricht. Ruben wil heel graag naar de Jamin. Snoep halen. Dit doen we. Verder zijn de kinderen nog geslaagd bij de New Yorker.  Ruben een trui en Nicky een topje.

20210506_101119

We halen een croissant bij bakker Bart die we onderweg op eten.

IMG-20210506-WA0002

We halen een koffie en warme chocolademelk to go en drinken we op een plein. Hierna wandelen we nog even door naar het Vrijthof. Wat een groot plein met mooie gebouwen!

20210506_111126

Hierna lopen we weer naar de parkeergarage en stappen de auto we in.

KINDERDIJK

Hier maken we een stop op weg naar Hoek van Holland.

We rijden bijna 2 uur. Maken even een plaspauze bij een benzinepomp.

Bij Kinderdijk wandelen we over de dijk en weer terug richting auto. Leuk om eens gezien te hebben.

20210506_142020

Na een uurtje hier gewandeld te hebben rijden we richting onze eindbestemming van vandaag Hoek van Holland.

Appartementen Stuifkenszand. Aan de duinen. Leuk appartementje met woonkamer met keukentje badkamer en 2 slaapkamers.

20210506_170403

We leggen de spullen binnen en gaan eerst even richting supermarkt. Vanavond maar even pasta pesto maken.

Terwijl we samen koken lopen Nicky en Ruben door de duinen naar het strand. Na het eten gaan we met z’n allen even een strandwandeling maken.

20210506_185841  20210506_185826

Na de strandwandeling koffie thee met een tompouce en daarna met hapjes tv kijken.

Rond 22.30 gaan we allemaal moe maar voldaan naar bed. Het was weer een topdag!